Toimitusehdot

1. Yleistä

Aarresaari Oy / Sain.fi, y-tunnus: 3264809-8, osoite: Tikkurilantori 1 c 32, 01300 Vantaa; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen, poislukien Ahvenanmaa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.1.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

2. Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat on ilmoitettu sekä ostoskorissa että tilausvahvistuksessa.

3. Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta, ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Lähetysten postimaksut:

ILMAINEN TOIMITUS kaikkiin yli 69€:n tilauksiin Helmikuun 2024 ajan!

Paketti (noutopiste): 6,90 €

Postin pakettiautomaatti (nouto): 6,90 €

Postin kotipaketti (kotiinkuljetus): 9,90 €

Schenker (noutopiste): 5,90 €

4. Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

5. Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Meillä käy maksuvälineenä yleisimmät suomalaiset pankki- ja luottokortit. Lisäksi valittavanasi on Jousto lasku- ja osamaksuvaihtoehdot. Lisätietoa Joustosta löydät täältä.

Jouston asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.

6. Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

7. Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

8. Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi Postilla, Schenkerillä, Postin kotipakettina riippuen tuotteesta ja sen koosta sekä minkä toimitusvaihtoehdon olet valinnut. Oikea vaihtoehto on ilmoitettu tuotteen tilauksen yhteydessä.

Voit valita toimitustavaksi myös Postin pakettiautomaatin, josta voit valita sinulle sopivimman/lähimmän pakettiautomaatin tilausta tehdessä.

Jos valitsemasi noutopiste on pakettiautomaatti ja se onkin täynnä, posti ohjaa tilauksen lähinnä olevaan vapaaseen toimipaikkaan. Lisätietoja asiasta löytyy Postin sivuilta, johon pääset klikkaamalla tästä.

Voit olla varma, että pakettisi toimitetaan aina huomaamattomasti, eikä siinä ole mainintaa Sain.fi -sivustosta. Palvelun lähettäjänä on Aarresaari Oy.

9. Toimitusaika

Pyrimme varmistamaan sen, että kaikkia sivustollamme olevia tuotteita on aina varastossa. Mikäli näin ei ole, ilmoitamme siitä sivustolla.

Normaalisti postitamme tilauksen samana tai seuraavana arkipäivänä. Pääosin tilaus siis saapuu asiakkaallemme 1-2 arkipäivän kuluessa (Suomi).

Huomioithan, että kaikki toimitusajat ovat arvioita, ja perustuvat Suomen Postin ilmoittamiin toimitusaikoihin. Emme vastaa toimituksen viivästymisestä, mutta asiakkaallamme on aina oikeus peruuttaa tilaus, mikäli se viivästyy. Lisätietoja toimitusajoista löydät www.posti.fi -sivustolta.

10. Peruutusoikeus ja palautusehdot

Ennen palautusta, olethan ystävällisesti aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme palautusohjeiden saamista varten, sillä muutoin emme välttämättä pysty kohdistamaan palautusta oikealle henkilölle/tilaukselle.

Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme, alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.

Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä, avaamattomia ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

HUOM! Mikäli pakkauksen sinetti/muovi on rikottu/poistettu, tuotetta ei voi palauttaa. Seksilelut määritellään hygieniatuotteiksi, joten pakkauksen avaaminen on ostopäätös, eikä palauttaminen ole mahdollista.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme.

Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.

Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset,  Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Toimituskuluista vastaa palauttaja, eikä aiemmin maksettuja toimituskuluja korvata. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautuskulut ovat 6,90 euroa, jotka vähennämme palautettavan tuotteen hyvityshinnasta.

11. Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

12. Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

info@sain.fi

+358 50 5454 200

13. Vastuunrajoitus

Aarresaari Oy / Sain.fi ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

14. Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan www.kuluttajariita.fi (https://www.kuluttajariita.fi/fi/) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi (https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/kuluttajaneuvonta/). Asia käsitellään Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa.